Startpagina

WebMaster:

VCSB

Volleybal Club Son en Breugel

Wij gaan Beachvolleyballen in Son en Breugel!!!
Misschien hebben jullie het al gehoord/ gelezen via twitter, het klopt.
Dinsdagavond 3 juli gaan wij beachvolleyballen in Son en Breugel, de locatie wordt zondag of maandag bekend gemaakt, dit blijft nog een verassing. Wel kunnen we jullie melden dat de locatie goed bereikbaar is en veel zand heeft!!!

Voor wie? voor iedereen die zin heeft vanaf 18 jaar Jongens, meiden, dames, heren jong of oud het maakt ons niet uit.
Wel graag even aanmelden via de link (
http://www.jeugdvolleybalson.nl/contactform/form.html ) en aangeven welk niveau je wilt spelen. Niveaus zijn hoog, laag of NeVoBo…

Bij succes wordt dit vervolgt.

Hou twitter, deze site en facebook in de gaten daar volgt meer info!

Met veilige groeten,

Eddy Van Waalwijk van Doorn

Ballensponsors van 2011:

Kleyn Winkel Automatisering B.V.       www.klwinkel.nl
Molenstraat 19a
5691 AH Son en Breugel

Cooijmans Optiek            www.cooijmansoptiek.nl
Dommenstraat 11
5691 AS Son en Breugel

Onderhoudsbedrijf Divree
Juralaan 5
5691 JC Son en Breugel

Co-MaTe B.V.
Van Goijenstraat 13
5691 EE Son en Breugel

Mercuur Smart Logistics B.V.          www.mercuur-logistics.nl
Herculeslaan 3
5694 VP Son en Breugel

Het seizoen 2011 - 2012 wordt gestart in de apollohal, vanaf 1 januari stappen we over naar de nieuwe sporthal.

Ook de tweede speelronde heeft weer drie overwinningen opgeleverd met als gevolg dat alle teams op de eerste plaats staan.

De eerste competitieronde is goed verlopen voor VCSB, alle teams hebben gewonnen. Team 2 en 3 thuis met 3-0, team 1 uit met 3-1. Minpunt is de blessure die Peterjan opliep, door een zweepslag zal hij enkele weken uitgeschakeld zijn.

De trainingen beginnen weer op 7 september

Ook Sander heeft er een zoon bij, op 28 januari is Tjeu geboren. Angelique, Sander en Lout, van harte.
Maandag 28 december is een kerngezonde zoon geboren in huize Teunissen.
            Wij feliciteren Marcel, Caroline, Froukje, Lotte en Lars met hun nieuwe zoon en broer Mees.

Klik hier voor de ontwerpschets nieuwe sporthal.

Pieter Brueghel en VCSB overleggen over de oprichting van een jeugdafdeling.
       Het eerste gesprek tussen de besturen van beide verenigingen is goed verlopen. Beide partijen zien het belang van jeugdvolleybal in Son en
       we gaan onderzoeken of we met ingang van het nieuwe seizoen met zijn allen op één avond kunnen trainen.

De uitwedstrijd van VCSB 1 van dinsdag 3 november is verzet naar dinsdag 8 december om 21.00 u.

Kompetitie van start met overwinning voor vcsb 3

Zie verslag.